Forventninger til forældrene

Forventninger til forældre

1. Mød gerne op til træning og kamp. Dit barn sætter pris på det. Nyd kampen/træningen med god afstand til spillere/træner.

2. Holdet er afhængig af dit barns fremmøde. Bak op om det og meld afbud i god tid, så der kan laves en ny planlægning.

3. Accepter og støt træners beslutninger. Det er klubbens grundlag at have trænere. Ved uenighed kontakt dit barns træner.

4. Udvis respekt overfor modspillere og dommere. Spørg efter kampen om spillet og fællesskabet, ikke om resultatet.

5. Vask af spilletrøjer er en forældreopgave, indtil 11 mands hold, hvor det overgår til klubben.

6. Klubben tolererer ikke mobning. Udvis ansvarlighed og orienter træner, hvis dette forekommer.

7. Bak op om holdet/træneren og klubbens arbejde. Din indsats bliver værdsat, ikke mindst af dit barn.

8. Forældre opfordres til at tage med ud til hver kamp. Vigtigt at der gøres en indsats for dette, idet dette betyder meget for dit barn med DIN opbakning.

9. Kom med positiv respons ved kampe. Opmuntrende tilråb og omsorg.

10. Glæd gerne holdet med et stykke frugt af og til, evt. frugtordning på holdet. Hjælp dit barn med at huske drikkedunk til træning og kamp. Vand er vigtigt.

11. DBU – appen downloades på telefon, alt kommunikation foregår her.

12. Det er yderst vigtigt at du som forældre møder op og bakker op om klubben, når de har brug for et par hænder til de planlagte/skemalagte opgaver til dit barn hold.

13. Ved spørgsmål kontakt træneren, yderligere info findes på RIF’s FB-side